Monday, September 29, 2008

If it's Monday, then yesterday had to be Sunday

Yeah, I've lost sight of my days. LOL

I really don’t know if I’m perturbed or not. Hmmm? Oh, perturbed. You know, put out, etc. not that I put out or anything, uh, sheesh, where was I? Oh, perturbed. Anyhoo, there’s this Airborne commercial and it, … yes, I said commercial, keep up will you! There’s this Airborne commercial and … I don’t care if it’s spelled with or without the “e” at the end, leave me alone. Airborne has this commercial with Sebastian the romance book hero and I don’t know whether I’m amused or insulted. I mean, I’ve spent a lot of time flapping my gums defending romances as no longer being filled with Fabiolics and bodice ripping, and along comes this commercial that seems to negate (yes, party word) everything I’ve said. Well, not everything, ‘cuz frankly it doesn’t concern everything, just the stuff that pertains (ooooh, I’m on a roll now) to romance novels. Confused you yet? Good, I’ve been trying hard to gather people into my little world. Anyhoo, there he is, Sebastian, an example of manly manhood with his flowing brown locks, his bare chest, loin cloth like thingie – I can’t tell if he’s supposed to be Native American, Aztec, jungle king, whatever, but he’s a walking, non-talking example of the kind of romance hero that belongs in another era. And he seems clueless. Yes, that’s the kind of man I want, all looks but no brain …

So like I said before – giggly or growlie? High-horse, soapbox or do I just let it go as an example of my whacked out brain looking for romance conspiracies. After all, I don’t see Oliver Stone hanging around. Don’t know what I’m talking about? Here’s the link. After the screen pulls up, click on “who is Sebastian” or something similar (oops, fragment). Yeah, that’s it. See? The wigglet wonder in the thongs – on his feet ladies, on his feet. *rolling eyes*

I mean, if they’re going to pull out a romance hero, why not something this for example?














So there you are, Bailey's dream romance heroes. Anyone you would choose? Oh, and don't forget to weigh in on the Sebastian thingie.


I'm feeling much better now thank you!! Hardly any wheezing today at all, and after I switched to menthol cigarettes, hardly any coughing either.


And I can't close without a sincere goodbye to a great man. People often complain about stars who ask for money for causes, saying stuff like "why don't they put their money where their mouth is" and the like. Well, Paul Newman did. All of the profits from the Newman's Own line went to charity. Yeah, neato isn't it.


Paul Newman
January 26, 1925
September 26, 2008
















15 comments:

Dru said...

Is that a commerical that airs on TV? OMG he is so not someone I want to see bringing me Airborne. He actually looks a bit girlish.

Now the guys in the photos you posted, those are romance heroes, handsome, yet refine.

Tori Lennox said...

Oh, I find the Airborne commercial funny. I can't be insulted because it's so over-the-top tongue-in-cheek.

But I like your choices of cover models a lot. :)

Brandy said...

I don't think I've ever seen that commercial before. And what the heck is up with his hair? IT'S A MULLET! Ewww. Now the "hero's" you've picked. Nice. VERY nice. *g*
Glad to hear you're feeling better!

Bailey Stewart said...

Yeah Dru, I think I would slam the door in his face.

Bailey Stewart said...

Yes Tori, but that's the thing. People often think about romance novels and laugh - FABIO!! We've come so far since those days. I don't know - I wanna laugh ...

Bailey Stewart said...

It's his achey breaky heart hair Brandy!

bebo said...

OMG who is that guy w/ the hair & the man-dals (sandals for men, ladies). Sheesh...

Now I'd take any of the others any day, but ESPECIALLY Paul Newman. It's the crinkly laughing eyes, the sincerity and the RACE CAR!

Oh
Yeah...

JJ said...

Haha... you said: "Thingie" LOL

I do like some of your choices though...

And very glad to see that you are feeling better again!

Susan said...

I just got the link to work. I'm almost sorry I did! That commercial just backs up the attitude of everyone who looks down their noses at romance books.

All of the guys you posted are FINE!

Bailey Stewart said...

Swan? I'm giving you the look ...

Thanks, I am feeling better - but still tired.

Bailey Stewart said...

Susan!!! Finally, someone who sees what I'm talking about. WhooHoo!!!!!!

Lexi said...

I love your pics for your choices. Um, I'll take any one of them.

Marty said...

Yeah, I got a giggle out of the commercial, but it is ridiculous. As for the guys you posted, I'm voting for #2. I've always had a thing for Eastern European men :)

Toni Anderson said...

LOL--can I only pick one?

catslady said...

I wouldn't turn down any of those men - even the caveman looking guy in the commercial lol. Glad you are feeling somewhat better.